-
Ваш кошик порожній!
Ви можете сплатити замовлення двома способами. Перший спосіб – оплата замовлення на картку Приват Банку. Реквізити для оплати Вам надішле наш менеджер. Таким чином, товар Ви повинні сплатити до того, як ми його відправимо. При переказі коштів з нашого рахунку комісії немає. Сплатити Ви можете у будь-якому відділенні або терміналі Приват Банку, а також через Приват24 та будь-який інший банк України. Другий спосіб – післяплата. Ми надсилаємо Ваше замовлення поштою і Ви його оплачуєте при отриманні. Але такий спосіб оплати виходить дорожчим, оскільки доведеться сплатити на Новій пошті вартість послуги переказу коштів.
Після того, як Ви здійснили оплату, обов'язково сповістіть менеджера за телефоном або надішліть повідомлення, вказавши прізвище та ім'я, місто, а також час оплати. Якщо ви зробили оплату через термінал, обов'язково збережіть чек до моменту підтвердження оплати менеджером.
Накладенний платіж (післяплата) - це оплата замовлення під час його отримання на пошті. Тобто ми надсилаємо Ваше замовлення без оплати. На пошті Ви оглядаєте товар та одразу ж оплачуєте. Але в такий спосіб ми відправляємо лише якщо ваше замовлення перевищує 100 грн. Також вартість доставки буде вдвічі більшою.
Ви можете оплатити замовлення через платіжну систему Western Union або зробити переказ на картку Visa/MasterCard.
Всі замовлення по Україні ми надсилаємо тільки Новою поштою.
З моменту відправлення замовлення (з того моменту, коли Ви отримали смс із номером накладної) 1-3 дні. У більшість міст замовлення надходить наступного дня. Тільки в деяких випадках замовлення приходить на другий, ще рідше на третій день.
Замовлення в інші країни ми надсилаємо українською національною поштою з можливістю відстеження замовлення онлайн (трекінговий номер).
Менеджер передзвонює максимально швидко (зазвичай протягом 15 хвилин, рідше до однієї години), навіть поза робочим часом (після 18:00), але після 21:00 замовлення вже обробляються наступного дня. Менеджер обробляє замовлення в міру їх надходження. Тому в деякі особливо навантажені дні Вам можуть передзвонити протягом 2-3 годин.
Замовлення надсилаються щодня після 13:00. Лише у деяких випадках через день. Терміни відправлення замовлення обговорює менеджер під час обробки замовлення.
Категорія товару представлена в нашому інтернет-магазині не підлягає поверненню, оскільки належить до засобів особистої гігієни. Але є випадки, коли повернення можливе!
Отримавши товар та оглянувши його, Ви маєте повне право обміняти або повернути його, якщо він Вам не підійшов. Але товар має бути новим і упаковка не пошкоджена. Якщо товар виявився бракованим і в ході експлуатації Ви це помітили, його також можна повернути або обміняти.
Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам. Ми уважно ставимося до кожного та розглядаємо кожну ситуацію індивідуально.
Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів. Але по можливості ми дуже просимо Вас зробити це якнайшвидше!
Поштові послуги оплачує покупець. Товар відправляєте без накладенного платежу. Отримавши товар, ми оглядаємо його і після пересилаємо гроші на картку. Або міняємо товар.
На цей випадок наш менеджер завжди надасть детальну консультацію! Ви можете зателефонувати за нашими номерами телефонів, які розміщені в розділі контакти або написати на нашу електронну пошту. Ми з радістю підберемо для Вас потрібні устілки, вкладки чи протектори.
Якщо Вам потрібні устілки на всю стопу, Ви повинні знати розмір сантиметрів. Тобто Ви повинні витягнути устілку з взуття, в яке Ви хочете придбати нову, та виміряти її лінійкою.
До зв'язку з нами Ви повинні визначитися в яке взуття Вам потрібні устілки та яка у Вас проблема із взуттям (або стопами).