Питання-відповідь


Питання щодо оплати замовлення

•      Як я можу сплатити замовлення?

    Ви можете сплатити замовлення двома способами. Перший спосіб – оплата замовлення на картку Приват Банку. Реквізити для оплати Вам надішле наш менеджер. Таким чином, товар Ви повинні сплатити до того, як ми його відправимо. При переказі коштів з нашого рахунку комісії немає. Сплатити Ви можете у будь-якому відділенні або терміналі Приват Банку, а також через Приват24 та будь-який інший банк України. Другий спосіб – післяплата. Ми надсилаємо Ваше замовлення поштою і Ви його оплачуєте при отриманні. Але такий спосіб оплати виходить дорожчим, оскільки доведеться сплатити на Новій пошті вартість послуги переказу коштів.

•      Як ви дізнаєтесь, що я сплатив замовлення?

    Після того, як Ви здійснили оплату, обов'язково сповістіть менеджера за телефоном або надішліть повідомлення, вказавши прізвище та ім'я, місто, а також час оплати. Якщо ви зробили оплату через термінал, обов'язково збережіть чек до моменту підтвердження оплати менеджером.

•      Що таке оплата накладенним платежем?

    Накладенний платіж (післяплата) - це оплата замовлення під час його отримання на пошті. Тобто ми надсилаємо Ваше замовлення без оплати. На пошті Ви оглядаєте товар та одразу ж оплачуєте. Але в такий спосіб ми відправляємо лише якщо ваше замовлення перевищує 100 грн. Також вартість доставки буде вдвічі більшою.

•      Як мені оплатити замовлення, якщо я не в Україні?

    Ви можете оплатити замовлення через платіжну систему Western Union або зробити переказ на картку Visa/MasterCard.


Вопросы по доставке

•     Як я можу отримати замовлення?

    Всі замовлення по Україні ми надсилаємо тільки Новою поштою.

•     Як швидко приходить замовлення?

    З моменту відправлення замовлення (з того моменту, коли Ви отримали смс із номером накладної) 1-3 дні. У більшість міст замовлення надходить наступного дня. Тільки в деяких випадках замовлення приходить на другий, ще рідше на третій день.

•     Як я можу отримати замовлення, якщо я перебуваю в іншій країні?

    Замовлення в інші країни ми надсилаємо українською національною поштою з можливістю відстеження замовлення онлайн (трекінговий номер).

•     Як швидко мені передзвонять після того, як оформив замовлення?

    Менеджер передзвонює максимально швидко (зазвичай протягом 15 хвилин, рідше до однієї години), навіть поза робочим часом (після 18:00), але після 21:00 замовлення вже обробляються наступного дня. Менеджер обробляє замовлення в міру їх надходження. Тому в деякі особливо навантажені дні Вам можуть передзвонити протягом 2-3 годин.

•     Як швидко мені надішлють замовлення?

    Замовлення надсилаються щодня після 13:00. Лише у деяких випадках через день. Терміни відправлення замовлення обговорює менеджер під час обробки замовлення.


Питання про повернення та обмін товару

•     Чи можу я повернути товар?

    Категорія товару представлена в нашому інтернет-магазині не підлягає поверненню, оскільки належить до засобів особистої гігієни. Але є випадки, коли повернення можливе!

•     Як я можу повернути товар?

    Отримавши товар та оглянувши його, Ви маєте повне право обміняти або повернути його, якщо він Вам не підійшов. Але товар має бути новим і упаковка не пошкоджена. Якщо товар виявився бракованим і в ході експлуатації Ви це помітили, його також можна повернути або обміняти.

Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам. Ми уважно ставимося до кожного та розглядаємо кожну ситуацію індивідуально.

•     Протягом якого часу я можу повернути чи обміняти товар?

   Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів. Але по можливості ми дуже просимо Вас зробити це якнайшвидше!

•     Як відбувається повернення чи обмін товару?

Поштові послуги оплачує покупець. Товар відправляєте без накладенного платежу. Отримавши товар, ми оглядаємо його і після пересилаємо гроші на картку. Або міняємо товар.


Запитання про консультацію

•     Якщо я не знаю, які устілки мені підібрати, як бути?

    На цей випадок наш менеджер завжди надасть детальну консультацію! Ви можете зателефонувати за нашими номерами телефонів, які розміщені в розділі контакти або написати на нашу електронну пошту. Ми з радістю підберемо для Вас потрібні устілки, вкладки чи протектори.

•     Яку мені потрібно знати інформацію, щоб отримати консультацію?

    Якщо Вам потрібні устілки на всю стопу, Ви повинні знати розмір сантиметрів. Тобто Ви повинні витягнути устілку з взуття, в яке Ви хочете придбати нову, та виміряти її лінійкою.

До зв'язку з нами Ви повинні визначитися в яке взуття Вам потрібні устілки та яка у Вас проблема із взуттям (або стопами).